دوشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۸

آغاز پیش تولید « سایبانی از هیچ » به تهیه کنندگی داود رسولیان/ اولین فیلم سینمایی که «مقداد افشار» می‌سازد

داود رسولیان*

سینماپرس: پیش تولید فیلم سینمایی «سایبانی از هیچ» به کارگردانی مقداد افشار و تهیه کنندگی داود رسولیان به تازگی آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار سینماپرس،  سینا قاجار به عنوان دستیار اول کارگردان و برنامه ریز، سعید روبال به عنوان مدیر تولید، محمد شاه حسینی به عنوان مدیر فیلمبرداری و روشیک معصومیان به عنوان طراح گریم از عوامل اصلی پشت دوربین هستند که تاکنون قرارداد همکاری خود را با این پروژه به امضا رسانده اند.

بنابراین گزارش، این فیلم با حمایت بخش خصوصی و سرمایه گذاری علی ساعدی و ناصر یعقوبی ساخته خواهد شد.

 برپایه این گزارش، «سایبانی از هیچ» درام روان شناختی متفاوت و مهیج و نخستین فیلم بلند سینمایی مقدار افشار است که برای شرکت در جشنواره فیلم فجر تولید خواهد شد.

این فیلم داستان تمام آرزوهایی است که انسان ها در سر می پرورانند اما گاهی بهتر است به برخی از آنها دست نیابند.

مقداد افشار پیش از این تله فیلم های «رویای دیدار»، «رهایی»، «میهمانی»، «ونیز روز بگذرد» و «حقیقت یک مرد تنها» را ساخته است و در عرصه بین الملی نیز جوایز متعددی چون دیپلم افتخار ویژه منتقدان فیلم لس آنجلس برای فیلم کوتاه فرفره و جایزه بهترین کارگردانی و بهترین فیلم نامه از جشنواره فیلم لهستان برای فیلم نیمه بلند ماه تاریک بدست آورده است.    

برچسب‌ها

نظرات

  • رضا ۱۳۹۳/۰۴/۳۱ - ۰۸:۱۰
    1 0
    همه وسوسه های زمین در میان سینماگران به کارگردانی و تهیه کننده شدن ختم میشود !! این وسوسه حتی در میان بازیگرانی که به شهرت رسیده اند نیز اپیدمی شده است ... روز به روز تعداد کارگردانها و تهیه کنندگان افزایش می یابد و تراکم شدید ورود به این حرفه تعادل عرضه و تقاضا را بهم زده و همین امر سبب عدم ثبات در امنیت شغلی درسینماست هر تهیه کننده تازه کار با چه عواملی کار میکند؟ چقدر تجربه حرفه ای دارند و ظابطه ورودشان چیست ؟ رسالت پاسخ به این چرایی ها میتواند بردوش یک سایت خبری باشد که با تحقیق و ارایه آمار و مصاحبه با خیل عظیم بیکاران در حرفه های مختلف از عمق فاجعه در حال وقوع پرده بردار و راه را بر آنانی که شعار امنیت شغلی میدهند ببندد ... این یعنی مقاومت در مقابل ظلم و بی عدالتی... سینما پرس آستین بالا بزن و یا علی بگو و آغاز کننده باش.
  • سینما ۱۳۹۳/۰۵/۰۳ - ۱۷:۴۳
    5 0
    سینما یعنی نامردی، خیلی از دوستیها حقش ادا نمیشه تو این حرفه
  • مهدی حمیدی قطبه ۱۳۹۳/۰۵/۰۸ - ۲۱:۲۶
    1 2
    ارمیتا یعقوبی بازیگر توانمند کشور دراین فیلم به ایفای نقش پرداخته
  • azar ۱۳۹۳/۰۵/۱۴ - ۱۰:۵۳
    0 2
    مرسی از فیلم متفاوتی ک دارید و مرسی از هنرمندی خانم ارمیتا

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.